پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3712
-
الف
+

اعضای هیات داوران جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان مشخص شدند

هیات داوران کودک و نوجوان سینمای بین الملل سی‌ویکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

هیات داوران کودک و نوجوان بخش‌های مسابقه سینمای بین الملل سی‌ویکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، اسامی داوران کودک و نوجوان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اعلام شد.

ماتیس دوبریک و مدز بروپ تلبورگ از دانمارک، نیکولز کوبیدز و دیگو میکاوا از گرجستان، لیلیان لی لندی از ایتالیا، لوئیس لموناد لومت از فرانسه، ماریا صفی الدین از لبنان، عقیل ضیف الله القوری از یمن، حسین احمد مالک ازعراق، حمدو الحسین از سوریه کودکان و نوجوانانی هستند که به ارزیابی آثار می پردازند. در این بخش همچنین افرا حاجی مرادی، عسل بهادر و محمدصدرا بهشتیان از ایران فیلم های بین الملل را بررسی می‌کنند.

دختران شین آباد با حضور در شهر اصفهان، میهمان جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می شوند.

جمعی از دانش آموزان پیرانشهری مدرسه شین آباد که در حادثه آتش سوزی سال ۹۱ سوختند، در ایام برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان حضور می یابند.

آمنه راک، فریده امیدوار، سیما مرادی و مهناز محمدپور دختران شین آبادی هستند که به همراه خانواده هایشان، به تماشای فیلم های این رویداد بین المللی سینمای کودک می نشینند.

میکائیل‌زاده از حضور خانواده‌های شهدای مقاومت اسلامی و داوری آثار توسط فرزندان این شهیدان در این رویداد سینمایی خبر داد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اعلام این خبر گفت: خانواده‌های شهدای مقاومت اسلامی از ۵ کشور منطقه در جشنواره حضور می‌یابند. این خانواده ها از کشورهای عراق، لبنان، یمن، سوریه و افغانستان در ایام برگزاری جشنواره در این رویداد شرکت می کنند.

وی افزود: پدران کودکان و نوجوانان خانواده‌های شهدای مقاومت اسلامی از شهدایی هستند که طی سال های گذشته در جریان مبارزه با تکفیری ها به شهادت رسیده اند. این بچه‌ها قرار است همراه با سایر داوران کودک و نوجوان بین الملل، بهترین اثر را از نگاه خودشان انتخاب کنند.

ب س/ط ه

نظر شما
ارسال نظر